Photo

De beste ondersteuning die je kan inkopen

Gelderland

Jouw persoonlijke assistent inkoper, die werkt op afstand en die je inzet wanneer dat nodig is. Met de kennis, opleiding (NEVI) en ervaring die je van een goede inkoopondersteuner mag verwachten. Maar ook met de flexibiliteit van een virtual assistent.

Een inkoopassistent is meer dan een administratief medewerker. Een assistent inkoper heeft kennis van inkoopprocessen, ERP systemen en is jouw sparringpartner op het gebied van inkoop én verkoop.

Een inkoopspecialist op afstand

Als Virtual Purchase Assistant ben ik niet alleen jouw sparringpartner op het gebied van inkoop. Ik beheer op afstand de (inkoop)administratie en ik heb alle kennis en ervaring in huis om voor jou het inkoopproces te optimaliseren of in te richten. Op afstand, zodat je geen kosten aan een extra werkplek hebt. En je betaalt alleen de uren die ik voor je aan het werk ben.

Inkoopondersteuning als het nodig is

Mijn dienstverlening is maatwerk. Wanneer je besluit om (een deel van) de operationele inkoop aan mij uit te besteden, gaan we samen kijken wat nodig is. Iedere ondernemer of inkoper heeft een andere ondersteuningsbehoefte en elke samenwerking ziet er dus anders uit. Ik hou ervan dat ik daar als VPA flexibel op kan inspelen.

Enkele taken die ik van je kan overnemen

Inkooporders plaatsen
Orderbevestigingen verwerken
Levertijden bewaken
Digitaal archiveren van alle inkoopdocumenten
Bijwerken van leveranciersbestand en artikelbestand
Inboeken van inkoopfacturen
Probleemfacturen behandelen

 

Vaardigheden

  • Inkoop
  • Zzp Commerciële Dienstverlening, Zzp Kantoor
  • Bijgewerkt 2 jaren geleden

Neem contact op met dit zzp bedrijf via e-mail info@sabinekeurntjes.nl

Contact via webmail Gmail / AOL / Yahoo / Outlook