Ik lever maatschappelijk georienteerde partijen (doelgroep)communicatieadies aan de hand van (wetenschappelijke) onderzoekstechnieken op maat.
Vaardigheden
- analyse
- desk research
- doelstelling(en) bepalen
- field research
- kwalitatief onderzoek
- kwantitatief onderzoek
- onderzoek
- rapportage
- strategie
Opleiding
-
2015-2016
Master Publieke en Politieke Communicatie at Vrije Universiteit Amsterdam
-
2015-2016
Master Marketingcommunicatie at Vrije Universiteit Amsterdam
-
2008-2012
Bachelor Reclame, Marketing en Communicatie at Hogeschool van Amsterdam
-
Minor in Schrijven en Redigeren
Ervaring
-
2019-2020
Head of Operations en crossmedia research at Consultancy en marktonderzoeksbureau MeMo2
-
2016-2019
Data researcher en project lead at marktonderzoeksbureau GfK
-
2013
Brand strategist at Reclamebureau Being There
-
juli 2018
Masterclass European Policy Communication in the Digital Era at Centre of Policy Writing
Neem contact op met dit zzp bedrijf via e-mail rheavleeuwen@gmail.com